Головна » Статті » Методична сторінка

У розділі матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначається відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов'язковою. Атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів.

Ця вимога не росповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

Колегам вчителям | Переглядів: 456 | Додав: ЮКа | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)

І. Письмовими.

— хто автор документу, що ми про нього знаємо чи можемо сказати(політична позиція, соціальний статус тощо); чи є він учасником подій; наскільки ми можемо йому довіряти

(які інтереси він має чи представляє)

— коли було написано документ, як це випливає з його змісту, яке значення має час написання; для кого призначено документ;

— де відбувалися події, про які йдеться в документі, як це випливає з його змісту,

яке це має значення;

— які факти наведені(відображені) в документі, яку інформацію ми можемо

 з нього "витягти ” , які висновки зробити;

— чому і для кого було створено цей документ, як це відобразилося на його змісті

 і ступені нашої довіри до нього;

— про що мовчить даний документ, як він співвідноситься з іншими.

 

ІІ. Візуальними.

— що зображено(чи це сцена повсякденного життя, політична подія, портрет тощо);

— коли відбуваються події, з чого це випливає, наскільки співвідноситься з підписом

до джерела(якщо він є); коли надруковано зображення, з якою метою

(особливо для плакатів і карикатур);

— де відбуваються події, які характерні ознаки даного місця, яке це має значення;

— дати характеристику зображених облич: до яких соціальних груп і типів вони

відносяться, чому саме такий склад учасників;

— хто автор зображення, яка його соціальна та політична позиція, яке його

 відношення до зображеного; де і коли надруковано це зображення (в той же час,

в який відбуваються зображені події чи пізніше, в офіціозі чи опозиційному джерелі тощо)

— чи є це зображення типовим для епохи, чи відображає воно певну тенденцію,

 явище і наскільки повно і об’єктивно.

Дидактичні матеріали | Переглядів: 595 | Додав: ЮКа | Дата: 29.10.2015 | Коментарі (0)

Сучасний шкільний кабінет історії, як центр навчально-методичної роботи

План теми:

1.     Нормативна база діяльності сучасного кабінету суспільних дисциплін. Шкільний кабінет історії – організаційна складова методичного забезпечення викладання суспільних дисциплін. Вимоги до сучасного кабінету історії. Шкільні кабінети правознавства, етики, громадянської освіти.

2.     Взаємодія шкільного кабінету суспільних дисциплін з суб’єктами навчально-виховного процесу. Створення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу засобами шкільного кабінету історії.

3.  Навчально-методичне забезпечення та можливості кабінету суспільних дисциплін щодо формування предметних компетентностей.

4.    Шкільний кабінет суспільних дисциплін – творча майстерня вчителів та центр індивідуального творчого зростання.

Кабінет історії | Переглядів: 1152 | Додав: ЮКа | Дата: 29.10.2015 | Коментарі (0)

Нова програма з історії України (7 клас) містить суттєві зміни порівняно із попередньою. Вони стосуються як змісту, так і впровадження елементів сучасних методів навчання і, що не менш важливо, історичної термінології.

У програмі зі всесвітньої історії для 7 класу збережено основні структурні одиниці програми 2013 року: вступні (2 – повтор і вступ), практичні заняття, узагальнення. Натомість вилучено оглядові уроки.

Колегам вчителям | Переглядів: 848 | Додав: ЮКа | Дата: 29.10.2015 | Коментарі (0)

Національно-патріотичне виховання в загальноосвітніх навчальних закладах

Позакласна робота | Переглядів: 307 | Додав: ЮКа | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)

Затверджується директором навчального закладу

Кабінет історії | Переглядів: 2915 | Додав: ЮКа | Дата: 26.10.2015 | Коментарі (0)