Головна » Статті » Методична сторінка » Колегам вчителям |
Форми атестації
1. Екзамен Екзамен – форма іспиту, під час якої атестований відповідає на питання та виконує завдання, які вказані в екзаменаційному білеті, в усній чи письмовій формі. Кількість питань у білеті – 3 (науково-теоретична, методична та психолого-педагогічна підготовка). Оцінюється за 2-х бальною системою. Мінімальна сума балів для здачі екзамену – 0,6. 2. Співбесіда Співбесіда – форма іспиту, під час якої атестований відповідає на питання та виконує завдання, запропоновані членами атестаційної комісії. Відрізняється від інших форм іспиту (наприклад, екзамену) тим, що пропонує вільну бесіду з атестовуваним. Іспит у формі «Співбесіда» включає в себе оцінку знань з науково-теоретичної, методичної та психолого-педагогічної підготовки. Оцінюється за 2-х бальною системою. Мінімальна сума балів для здачі екзамену – 0,6. 3. Захист науково-методичної розробки Захист науково-методичної розробки представляє собою короткий аналітичний звіт атестовуваного про суть проведеного науково-педагогічного дослідження з проблем навчально-виховного процесу. Захист проводиться з використанням необхідного наочного матеріалу (плакати, таблиці, слайди тощо) та технічного забезпечення (відео- та аудіо-апаратура, комп’ютер тощо). Письмовий варіант (докладний зміст) науково-методичної розробки для попереднього ознайомлення надається атестаційній комісії разом із заявою про атестацію. Захист повинен вміщати такі обов’язкові елементи: ІІ категорія:
І категорія:
Вища категорія:
Загальний час захисту науково-методичної розробки – 30-45 хвилин. 4. Захист дослідницько-експериментальної роботи . Захист дослідницько-експериментальної роботи полягає в короткому аналітичному звіті атестовуваного про суть проведеного педагогічного експерименту. Захист проводиться з використанням необхідного наочного матеріалу (плакати, таблиці, слайди тощо) та технічного забезпечення (відео- та аудіо-апаратура, комп’ютер тощо). Письмовий варіант (докладний зміст) дослідницько-експериментальної роботи для попереднього ознайомлення надається атестаційній комісії разом із заявою про атестацію. Захист повинен містити такі обов’язкові елементи: ІІ категорія:
І категорія:
Вища категорія:
Загальний час захисту науково-методичної розробки – 30-45 хвилин. 5. Творчий звіт Творчий звіт – комплексний захід, який відображає цілісну систему роботи педагога з рішення педагогічних питань. Творчий звіт передбачає: 5.1. Організацію виставки, яка наочно відбиває систему роботи (доклади, розробки окремих тем, поурочні плани, авторські зразки дидактичних матеріалів, наочні посібники, таблиці, варіанти авторських програм, роботи дітей тощо). 5.2. Прослуховування докладу, який у загальному вигляді розкриває досвід роботи. Творчий звіт педагога, що атестується, на засіданні МО __________________________________________________________________ (ПІБ учителя) Протягом звітного періоду з __________ по __________ викладав у _________ (назва закладу) предмет __________ (назва дисципліни).
За цей період було виконано таку роботу:
• методичні розробки (назви тем); • відкриті уроки; • навчально-методичне забезпечення предмету; • інструктивно-методичні матеріали до семінарських, практичних, та лабораторних робіт; • завдання та методичні рекомендації для самостійної роботи учнів тощо; • матеріали контролю знань (моніторингові дослідження); • тести контролю знань; (допускається продовження, коригування).
2. Результати роботи: • навчальна робота в ____________ р. (порівняти з минулими роками). 3. Позакласна робота: • участь в олімпіадах; • конкурсах МАН; • ЗНО; • інших конкурсах; • робота гуртків, факультативів (допускається продовження, коригування). 4. Підвищення кваліфікації: • індивідуально-творча робота в межах курсів підвищення кваліфікації; • післякурсова самоосвітня діяльність; • робота над науково-методичною темою. 5. Робота в МФ (методичні форми): • на рівні НЗ; • на рівні міста (району); • на обласному рівні. 6. Розвиток навчально-технічної бази кабінету. 7. Інші роботи. 8. Перелік публікацій та методичних матеріалів, представлених педагогом до атестації. 9. Виконання програм та іншого педагогічного навантаження. Висновки МО про:
2. Результативність впровадження в навчальний процес сучасних методів навчання.
5. Результативність роботи за атестаційний період.
| |
Переглядів: 457 | |
Всього коментарів: 0 | |