Головна » Статті » Методична сторінка » Дидактичні матеріали |
І. Письмовими. — хто автор документу, що ми про нього знаємо чи можемо сказати(політична позиція, соціальний статус тощо); чи є він учасником подій; наскільки ми можемо йому довіряти (які інтереси він має чи представляє) — коли було написано документ, як це випливає з його змісту, яке значення має час написання; для кого призначено документ; — де відбувалися події, про які йдеться в документі, як це випливає з його змісту, яке це має значення; — які факти наведені(відображені) в документі, яку інформацію ми можемо з нього "витягти ” , які висновки зробити; — чому і для кого було створено цей документ, як це відобразилося на його змісті і ступені нашої довіри до нього; — про що мовчить даний документ, як він співвідноситься з іншими.
ІІ. Візуальними. — що зображено(чи це сцена повсякденного життя, політична подія, портрет тощо); — коли відбуваються події, з чого це випливає, наскільки співвідноситься з підписом до джерела(якщо він є); коли надруковано зображення, з якою метою (особливо для плакатів і карикатур); — де відбуваються події, які характерні ознаки даного місця, яке це має значення; — дати характеристику зображених облич: до яких соціальних груп і типів вони відносяться, чому саме такий склад учасників; — хто автор зображення, яка його соціальна та політична позиція, яке його відношення до зображеного; де і коли надруковано це зображення (в той же час, в який відбуваються зображені події чи пізніше, в офіціозі чи опозиційному джерелі тощо) — чи є це зображення типовим для епохи, чи відображає воно певну тенденцію, явище і наскільки повно і об’єктивно. | |
Переглядів: 596 | |
Всього коментарів: 0 | |