Головна » Статті » Методична сторінка » Дидактичні матеріали

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

І. Письмовими.

— хто автор документу, що ми про нього знаємо чи можемо сказати(політична позиція, соціальний статус тощо); чи є він учасником подій; наскільки ми можемо йому довіряти

(які інтереси він має чи представляє)

— коли було написано документ, як це випливає з його змісту, яке значення має час написання; для кого призначено документ;

— де відбувалися події, про які йдеться в документі, як це випливає з його змісту,

яке це має значення;

— які факти наведені(відображені) в документі, яку інформацію ми можемо

 з нього "витягти ” , які висновки зробити;

— чому і для кого було створено цей документ, як це відобразилося на його змісті

 і ступені нашої довіри до нього;

— про що мовчить даний документ, як він співвідноситься з іншими.

 

ІІ. Візуальними.

— що зображено(чи це сцена повсякденного життя, політична подія, портрет тощо);

— коли відбуваються події, з чого це випливає, наскільки співвідноситься з підписом

до джерела(якщо він є); коли надруковано зображення, з якою метою

(особливо для плакатів і карикатур);

— де відбуваються події, які характерні ознаки даного місця, яке це має значення;

— дати характеристику зображених облич: до яких соціальних груп і типів вони

відносяться, чому саме такий склад учасників;

— хто автор зображення, яка його соціальна та політична позиція, яке його

 відношення до зображеного; де і коли надруковано це зображення (в той же час,

в який відбуваються зображені події чи пізніше, в офіціозі чи опозиційному джерелі тощо)

— чи є це зображення типовим для епохи, чи відображає воно певну тенденцію,

 явище і наскільки повно і об’єктивно.

Дидактичні матеріали | Переглядів: 596 | Додав: ЮКа | Дата: 29.10.2015 | Коментарі (0)